Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Et familiemedlem ble innlagt på sykehus innenlands, og trengte ny hjemtransport. Kort fortalt: Det ble først avslag på forsikringen med begrunnelse i noe som ble sagt i samtalen da dette skjedde, noe jeg var helt sikker på ikke ble sagt. Jeg ba om å få utlevert opptaket av samtalen, men da kunne de ikke finne det i systemet, og sa at jeg ikke hadde samtykket til opptak. Jeg sendte ny mail der jeg ettertykkelig ga beskjed at jeg husket at jeg samtykket til opptak av samtalen, da fant de den plutselig i "andre systemer", og tilbød å sende en transkibering av samtalen. Så jeg mener det er helt klart utrykk for at de har prøvd å holde tilbake opplysninger. Uansett, en halvtime etter dette kom det en telefon at de hadde "vurdert saken feil" og ville likevel dekke hjemtransporten. Skygg unna Fremtind.
Alltid proffe og rimelige og god kommunikasjon. Raske med skadeoppgjør. Hyggelig kundeservice
Frem til jeg ble 75 år har jeg hatt 188 utenlandsreiser utført i 88 forskjellige land! Nå tørr jeg ikke reise utenlands lenger nettopp fordi en føler en utrygghet uten gjeldende ulykkesforsikring! Kan en kjøpe ekstra forsikring?
Rask og proffesjonell behandling av saker, rask avgjørelse og oppgjør. Veldig fornøyd.
Alle forsikringsselskap burde dekke leiebil 100% når kunden ikke overhodet er ansvarlig for et trafikkuhell. Evt. av den skyldige part. Enkelte, som meg selv, er helt hjelpeløs uten leiebil i perioden sin egen bil er på verksted. Burde vært en selvfølge for enhver som har toppkasko-forsikring. Ellers veldig godt fornøyd med Fremtind.
Det gikk fort og få svar og fort å få erstattning. Litt vanskelig å forstå om du fikk elektronisk gavekort eller om du fikk kjøpt i nettbutikken
Jeg er bare fornøyd, fordi de to sakene jeg har hatt på mine fem skade objekt er blitt rakt og effektivt behandlet.