Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og proffesjonell behandling av saker, rask avgjørelse og oppgjør. Veldig fornøyd.
Alle forsikringsselskap burde dekke leiebil 100% når kunden ikke overhodet er ansvarlig for et trafikkuhell. Evt. av den skyldige part. Enkelte, som meg selv, er helt hjelpeløs uten leiebil i perioden sin egen bil er på verksted. Burde vært en selvfølge for enhver som har toppkasko-forsikring. Ellers veldig godt fornøyd med Fremtind.
Det gikk fort og få svar og fort å få erstattning. Litt vanskelig å forstå om du fikk elektronisk gavekort eller om du fikk kjøpt i nettbutikken
Jeg er bare fornøyd, fordi de to sakene jeg har hatt på mine fem skade objekt er blitt rakt og effektivt behandlet.
Bra på tyveri. Men elendig på mistet. Betaler på spesial forsikring på høreapparat men siden jeg har mistet dem, og ikke bare skadet dem. Så får jeg ikke dekket de 15.000,-kr som et nytt sett vil koste. Neste gang jeg får mulighet til og få nye høre spppsrat gjennom helsevesenet/hjelpemiddel er om mange pr. Så nå går jeg her halv døv og sliter både med jobb og søvn.
Rask og hyggelig behandling, oppgjøret kommer raskt etter innsendelse. Kun misfornøyd med at en viktig del av behandlingen ikke dekkes
Rask behandling og enkelt å melde skade for behandling.