Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er egentlig en god forsikring, men er litt skuffet over at jeg ikke har fått respons på klagen av utfallet. Jeg mener at aktuell tskstmann ikke har hatt nok kompetanse
Fikk motortrøbbel med min elbil. En telefon til fremtind forsikring, og "apparatet" var i gang med det samme. Fra problemet oppstod til saken var løst gikk det knapt 10 dager. Var aldri noe problem undervegs og fikk god informasjon raskt.
To alvorlige skademeldinger som oppsto på huset vårt. Avslag med begrunnelse at vårt hus er for gammel- ( fra 1978) hvorfor har vi husforsikring da?
Respons på innmeldt skade var effektiv og oversiktelig. Bra info om hva som skulle til av info fra oss som skadepart Tiden kunne vært brukt bedre på kommunikasjon mellom oss og berørte parter. Ble brukt litt for lang tid som kunne vært løst før på bedre kommunikasjon. Oppgjøret ble raskt oppgjort da endelig vår sak ble klar, derfor i sin helhet er Fremtind Forsikring anbefalt å bruke.
It took very short time for my case to be processed. Less than 48 hours I was paid
Takk for utmerket hjelp fra kundebehandleren og kundeservise.
Enkel skademelding og kommunikasjon. Enkelt og raskt oppgjør.