Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
To alvorlige skademeldinger som oppsto på huset vårt. Avslag med begrunnelse at vårt hus er for gammel- ( fra 1978) hvorfor har vi husforsikring da?
Respons på innmeldt skade var effektiv og oversiktelig. Bra info om hva som skulle til av info fra oss som skadepart Tiden kunne vært brukt bedre på kommunikasjon mellom oss og berørte parter. Ble brukt litt for lang tid som kunne vært løst før på bedre kommunikasjon. Oppgjøret ble raskt oppgjort da endelig vår sak ble klar, derfor i sin helhet er Fremtind Forsikring anbefalt å bruke.
It took very short time for my case to be processed. Less than 48 hours I was paid
Takk for utmerket hjelp fra kundebehandleren og kundeservise.
Enkel skademelding og kommunikasjon. Enkelt og raskt oppgjør.
Ringte,fikk beskjed om hva som måtte sendes inn.og dagen etter jeg sendte inn,var saken løst,og de fant den beste løsningen for min sak😊
Super kundebehandling. Rask behandling av saken. Kundevennlig