Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble tatt godt imot av representanten. Gjaldt skade på 1 år gammel mobiltelefon. Med det viste seg at ikke glasset på mobilen var sprukket, men bare på det ekstra panserglasset jeg hadde montert på utsiden som ekstra beskyttelse. Jeg hadde kjøpt et ekstra i reserve da telefonen var ny, - til en pris av kun kr. 163,-. Så da behøvde jeg ikke å bruke forsikringa denne gangen likevel. 🤠👌
Fremtind’s claims process has no path of requesting more information or documents, so if a claim is missing some documentation that the insurance company wants they will assume that it doesn’t exist and reject the claim. You get one appeal, and if the appeal is missing some other document that was never mentioned in the earlier rejection they again just assume and reject the claim, and tell you to take them to court if you are unhappy. Fremtind will never call or email you to ask for more information during a claims process. Hands down the worst claims experience I had amongst the 5 companies I had experienced.
Har bare positive erfaringer. Det som jeg har hatt er bolig og sist bil.
Jeg er veldig fornøyd med så raskt Fremtind ordnet opp for meg.
God kommunikasjon. Effektiv og profesjonell saksbehandler. Ryddig oppgjør.
Har ikke hatt så mange feil...men, har alltid fått perfekt behandling tidligere.
Norges beste på skadebehandling og oppgjør! Fremtind hjalp oss i tillegg når boligkjøperforsikring hos annet selskap ikke leverte forventet hjelp og service.