Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig lang responstid (2-3 uker per epost). Opplevde at kundebehandler ikke leste alle spørsmål eller vedlegg i eposter sendt, som førte til 2 uker til med venting for å få oppklart noe som allerede er skrevet til selskapet.
Kunne vært mer kontakt og gitt mere opplysninger..
Fremtind forsikring er raskt ute, og saksbehandler skadesaker på en profesjonell måte. Kort ventetid før ting blir avklart. Det blir ikke bedre enn dette.
Alle burde være forsikret i Fremtind forsikring. Veldig rask behandling av saken min.
Rask og ryddig behandling. God oppfølgning hele veien
Hadde en tv som gikk i gulvet , og selskapet som solgte tv til meg er konkurs , så jeg får ikke tak i kvitteringen , dermed nekter de utbetaling og levere ha eller ikke tv tilbake, itillegg er de forferdelig dyre , tok en runde med andre selskaper og fikk nesten halvert premien så det var enkelt bytte
Konkuransedyktige priser og godt og greit skadeoppgjør.