Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meldt skade i nettbank, bekreftet på sms/epost, egenandel på verksted og avslutning og oppgjør meld på SMS neste dag. 100% fornøyd uten å ha snakket med noen saksbehandler. Slik skal det være.
Vi hva uheldig å fikk en storm skade. Vi kontaktet selskapet og fikk utstedet en takstmann som fra første stund hva usaklig å frekk i telefon. Saksbehandler i fremtind hva heller ikke av den positive typen. ( kort forklart bra forsikring så lenge du betaler og ikke har skade. Men den dagen du får skade lykke til med å få støtte fra dette selskapet )
Hyggelig telefonsamtale-raskt oppgjør! Alt skjedde i løpet av en uke!!!
Rask behandling og veldig god pris Ventetid telefon God erfaring med kundebehandler og raske med tilbakemeldinger
Veldig fornøyd med behandling av skadesaker på bil.
Veldig god service og rask behandling tid. Dere er raske med å behandle saken og god tilbake meld. Jeg fikk mitt oppgjør på 3 dager
Gått i flere år å har fått en trygghetsfølelse av å ha forsikringer hos Fremtind. Dem fikk meg til å tegne flere forsikringer for å være godt dekket (dem ringer ofte ut til kundene sine for å få dem til å tegne flere forsikringer - mye mas til tider). Jeg tegnet flere forsikringer å følte at da var jeg godt dekket. Etter å betalt i flere år å når jeg først virkelig trengte dem, så var det INGEN hjelp å få. Forsøkte å kontakte dem på tlf etter å fått avslag på sak, å der var det ingen vennlig person på andre siden. "Rådgiveren" var kald og virket ikke som han ønsket å forklare hvorfor det var avslag. Jeg bytter nå forsikringene over til annet selskap å betaler gledelig 2000 kr ekstra i året for at jeg og familien skal føle oss trygge fremover.