Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Reiseforsikring, ikke fått oppgjør for skade meldt 20.3. Kontaktet selskapet i mai. Fikk beskjed om at det pga coronasituasjon vil det ta lengre tid enn normalt. Forståelse for det. Mitt reisefølge fikk oppgjør i begynnelsen av juni. Nå er vi i midten av juli. Vi betaler mye for reiseforsikringen. Tidligere har Sparebank1 hatt rask og god praksis. Tror vi bør bytte leverandør.
Gjekk raskt, var enkelt å sende inn forsikringskrav og fekk svar innen ein time.
Gikk svært raskt og uten noe problemer, fikk ny mobil etter 2 dager🙂
Rask behandling. Meget hyggelige personale på verkstedet.
Jeg er veldig fornøyd med min kontaktperson på salg, desverre synes jeg både behandlingstid ved skade, og dekning er noe skuffende som storkunde.
Grei saksbehandling, men fikk ikke full tilgang til motparts korrespondanse i saken og resonnementet bak konklusjonen.
Denne gang var det god service jeg fikk av første saksbehandler, ingen kontakt senere. Jeg meldte en skade i april, den måtte jeg purre på i juni/juli da den ikke ble besvart. Ellers er jeg godt fornøyd med Fremtind.