Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grei kundebehandler, men erstatningsbeløp på produkt gjenspeiler ikke det å få tilsvarende produkt
Flott service, kjapp løsning og imøtekommende saksbehandler.
Alt for omfattende informasjonsinhenting ved en akutt hendelse når man er på telefon. Man skal ikke behøve å oppgi informasjon om fastleges navn, kontor adresse telefonummer. Når man er i en kritisk sykdomsfase.
At kundebehandlere er litt mer imøtekommende istedet for å være sure i telefonen.
Med min lille kontakt, så er jeg meget misfornøyd. Det prekes bare om svindel. Så går det over til at forsikringen ikke dekker min tabbe da jeg var uheldig og avbrøt overføring av penger fra utlandet. Engangs pinkode og jeg må ha ny for å kunne overføre penger. Dette ble dyrt.? Tabbe? hva er det? Bare miste noe i gulvet? Det er vel skade.
Jeg var heldig med full kasko dekning. Total pris til å betale reparasjon var utrulig dyr, men etter forsiknings vurdering egenandel har kommet som plaster på såret.
Det er bra. Jeg har vært tidligere medlem via LO Favør.