Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter litt uenigheter på kontantoppgjør med flere punkter ifra takstmann mangler eller mangelfull. Så får man en telefon etter en mnd med noen mailer at og frem. Når man spør kunde om man har 2minutt og man får til svar så vidt så holdt det raskt. Så er det kansje ikke så ideelt og begynne og holde foredrag. For og avbryte en person forelskelse i egen stemme og be Vedkommene komme til poenget med samtalen for og bli kalt frekk. 'Sier seg selv åssen resten av samtalen blir deretter' Da det er ikke mye håp. Bedre når man etter samtale sender klage på vedkommene og samme person svarer.. Profesjonelt? Nei.. inhabil kalles det. Dette var ikke engang saksbehandler... Skammelig oppdreden av fremtind
Min erfaring med fremtid er upåklagelig! Servicevennelige folk, billig forsikring med gode vilkår! Alt i alt veldig fornøyd
Rask og effektiv behandling.Kjekke og kunnskapsrike kunderådgivere.God informasjon om hvordan melde skaden.
Utrolig rask kontakt med saksbehandler Likedan overraskende hurtig utbetaling
Har fått hjelp av dere da eg brekte armen og måtte få klip opp klærne. Fikk penger for kjøpe nye klær og alle utgifter .
Rask respons, men skuffende at ingenting av skaden ble dekket av forsikringen. skjønner at et gammelt tak som springer lekk, ikke dekkes av forsikringen, men denne saken burde, jfr mitt skjønn dekkes. hyggelig og grundig takstmann da
Har vært kunde her i mange år men å gå fra 27000,- til nesten 46000.- på et år, den er for drøy. Når husforsikring uten skade siste årene stiger med 33% på et år kallet jeg det svindel. Båt og henger ca 20%. Greit jeg har hatt 2 skader på bil men å øke forsikringen på den med 149% blir helt feil for meg. Tok en telefon og sparte meg 15000.- blir aldri kunde her igjen.