Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var dyktig kundebehandler og jeg kjente det i hele meg hvor viktigst det er å ha en god forsikring
Brukte LO Favør innbo, når sykkelen min ble stjålet. Hurtig og greit oppgjør etter at jeg la inn saksnr fra anmeldelsen.
Dårlig kundeservice- får ikke svar. Dobbelt trekt ihht egenandel for samme sak- får ikke svar når man sender Mail. Ufattelig lang behandlingstid og ved kontakt får man ikke svar, bare beklagelser.
Service og god kommunikasjon, rask hjelp til mitt behov.
Det er ikke mulig å få samlerabatt når man har 2 forsikringer opprinnelig i DNB og 1 i SB1. Nettsiden fungerer ikke for skademelding på forsikring i DNB. Dyreforsikring i Fremtind har dårligere dekning enn f.eks. IF.
Føler at vi betaler i alle år. Men når vi trenger erstatning så blir den redusert pga. alder etc.
Blir godt ivaretatt av forsikringsselskapet. Ikke lang behandlingstid. Et forsikringsselskap jeg stoler på.