Fremtind Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min erfaring med framtid er positiv. Det er pga rask behandling og ingen kryssforhør om skaden og meg. Betaling og oppgjer var på plass innen ein til to dager heilt perfekt 👍 enkelt og greit.
Har dessverre hatt tre forsikringssaker på forholdsvis kort tid. To av dem har vært løst veldig bra mens den tredje måtte jeg virkelig jobbe over måneder for å få saksbehandler til å forstå problematikken. Hadde jeg gitt meg med en gang hadde det vært tilnærmet katastrofe økonomisk for meg. Så har kommet fram til at forsikringsselskapet er bra, bare du får en saksbehandler som forstår saken din
Meget servicevennlig og rask tilbakemelding Enkelt å melde sak og god hjelp ved behov! Tommel opp
Forsikrings agent tok ikke kontakt. Egenandel er alt for høy.
Har hatt behov for oppfølging forsikring et par ganger de siste to årene. Først var det kansellerte reiser pga. pandemien. Fikk tilbake alt på reiseforsikring (minus egenandel). Så var det briller som ble ødelagt. Oppgjør i løpet av fem minutter! Sikkert en robot, men vi ble jo veldig fornøyd 😊
Behagelig, fort gjort, proff: Jeg hadde ingen problem i å kommunisere med dem.
Min sak ble behandlet raskt . Er veldig fornøyd med måten min sak ble løst på.