Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God og hurtig behandling av saken. Parkeringsskaden var uforskyldt og jeg mistet derfor ikke bonus.
Meget rask og god behandling. Jeg har alltid vært fornøyd og har alle mine forsikringer i selskapet
Rask, grei og tillitsfull behandling. God rtilrettelegging for innmelding av skader, enkelt og forståelig språk.
Anbefaler ikke! Venter 6 måneder til å få svar fra skadeavdeling. Kan ikke bruke bil men forsatt betaler toll (vegvesen) og forikring! Snart går til avisen hvis får jeg ikke svar i løpet av uka
behandlingstiden er alt for lang, og tilbakemeldinger og service er fraværende
Ble bedt om opplysninger via e-post, med ett spørsmål per dag. Dette deo ut i tid, da man ikke ba om flere opplysninger samtidig.
Min kloakk-ledning ut til kommunal hovedledning i gata sprekker opp og deformeres, kanskje pga trafikk-belastning. Skaden skjer over tid og forverres dramatisk iår. Må grave opp og bytte noe rør. Fremtind dekker ingen ting. Begrunnelse: Skaden har ikke skjedd tilstrekkelig "tilfeldig" eller "plutselig". Kostet meg 100 000 kr. Hva slags trygghet gir det å bruke et slikt selskap?? Jeg skal bruke god tid på å advare min omgangskrets mot farene ved å bruke Fremtind.