Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
"Kort prosess" når det gjelder problemløsning. Tok en telefon til forsikringsselskapet, fikk et kort og tydelug svar på mine spørsmål.
Unngår dette forsikringsselskapet, de gjør ikke opp sakene på rettferdig vis for sine kunder. De setter skadetakst som er så lav at man ikke får utbedret skaden.
Dårlig på kundebehandling og på saken. Umulig å få snakke med en blid person, når det er noen som vil svare på tlf. Ingen svar på Mail. Fikk bare utbetalt et lite beløp og ingen spørsmål om jeg trengte hjelp for å få tak i snekker. Er enke og kan ikke noe om snekring og det føles som fe utnytter det. Byttet nå forsikring
Ryddig og problemfri prosess. Det samme tilbakemeldinger har jeg også fått fra reperasjonsverkstedet.
Saken gikk fort, og fikk et raskt og effektivt oppgjør.
Imøtekommende og kundevennlig service. Veldig fornøyd med saksbehandlingen av saken vår. Takk
Forferdelig lang saksbehandlingstid, de leste ikke skademeldingen vår grundig nok, noe som resulterte i ytterligere trenering av saksbehandlingsprosessen. Eksempelvis skrev vi i skademeldingen at vi ikke visste hvordan skaden var oppstått, og fikk etter nesten to uker beskjed per epost om å oppgi skadeårsak før de kunne gå videre med saken. Ikke mulig å oppnå tilfredsstillende korrespondanse per telefon da vi ved henvendelser ble bedt om å holde oss til skriftlig korrespondanse. Det tar tid når det går en uke mellom hvert svar. Håpløs kundebehandling.