Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I hope you will read this and take attention. We was very disappointed for your employees working style. They confusing us, gives wrong information. This is effect on our psychological and financial status. After they just trying close a case. In my opinion, the insurance company needs to help people in trouble. Your company's employees have only hurt us. How we can trust you after that ?
Kjapt oppgjør og enkelt å levere inn på nett. Supert 😊
Svært fornøyd med Fremtind. Har ikke hatt dere så lenge. Men vurderer kontinuerlig mine bank og forsikringsforbindelser.
Veldig ryddig/bra kundebehandling. Litt tid å få kontakt, men der fra og ut veldig bra kundebehandling. Enkelt å melde skade, og hurtig oppgjør.
Lett å melde skade og rask behandling av saken. Reperasjonen tok lengere tid enn hva som ble oppgitt.
Greit oppgjør prisgunstig på reiseforsikring, på bilen og hus er prisene ikke konkurranse dyktig var det før DNB kom på banen
Deres samarbeide med SOS International fungerer ikke, og oppleves som at Fremtind ikke er ditt forsikringsselskap, Fremtind er helt fraværende i sammarbeidet