Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke villig til og gå med på løsninger samt mot sier seg selv. Nektet og legge ut for ny mobil med en gang. Måtte kjøpe meg en ny på dagen og få en my fra forsikringselskapet som jeg måtte selge videre istede for at saken kunne vært gjort opp da jeg kjøpte oppgradert mobil.
Ekstremt dårlig kundeservice. Fullstendig umulig å snakke med en saksbehandler. Har sendt e-post om at behandlingen av min klagesak ville ta 3-14 dager og at jeg ville få beskjed om de trenger mere tid. Fortsatt hverken svar eller beskjed etter to uker.
Pålitelige og dekker raskt eventuelle forsikringsskader
Jeg har vært forsikringskunde hos DNB i mange år og har sjeldent benyttet meg av forsikringen. De få gangene jeg har gjort det har det alltid vært en god opplevelse og saksbehandlingen har vært kjapp. Etter at DNB gikk over til Fremtind har dette endret seg. Nå har jeg en sak hos Fremtind hvor de svarer ekstremt sent på mail, og i tillegg er de frekke. Jeg kunne like godt vært uten forsikring og føler meg lurt! Anbefales virkelig ikke!
Ikke aktuelt fortsette kundeforhold etter DnB nå er overtatt av fremtind. Fraværende svar på mail,lang saksgang, ikke overholdt det man ble lovet når man meldte skade, ingen respons når man klager. Får ikke svar.
Trenerer avgjørelse på tilbakebetaling av depositum på reise som ble bestilt i 2019 og kansellert av arrangør pga Covid i mai 2020 og til slutt avslått. Har flyttet alle forsikringer til nytt selskap. Ønsker ikke samme behandlig dersom en større forsikringssak skulle komme.
Bra service vedrørende uhell. Rask å få orden på sakene. Hadde bl.annet en frontrute som måtte byttes.