Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Her var det bare å bruke data og registrere skade og så fikk jeg svar på mail. Trodde ikke det kunne være så enkelt.
Veldig fornøyd. Hadde mulighet til leiebil om jeg trengte og det trengte jeg. Fikk rask mail om hva jeg skulle gjøre videre.
Alle sakene tas seriøst. Kan være litt mer rasjonell saksbehandling, men stort sett effektiv.
Som kunde, ha nødvendig informasjon tilgjengelig når du henvender deg til selskapet, noe som gir deg samme opplevelse som meg. Mvh Aage E. G.
Heldigvis er det slik at jeg aldri tviler på at Fremtind leverer.
Erfaringen med avbestilling av tur til Krakow i påsken var svært positiv. At jeg lot være å avbestille selv om jeg visste jeg ikke skulle reise, men lot Norwegian AS kansellere reise til Mallorca i juli var en negativ opplevelse. Mente det var dette forsikringsselskapet anbefalte oss. Arrogant tilbakemelding. Hadde jeg ikke vært LOFavør-kunde hadde jeg skiftet selskap.
Fremtid tok seg av alt som måtte gjøres. De tok kontakt med firma og prosessen var i gang etter vel en ukes tid 👍 Med godt utført resultat 😃