Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg hadde invitert til familiecruise i juni. Vi var 14 stykker som skulle reise og jeg måtte da betale et depositum. Da landet ble stengt i mars ante vi uråd men valgte å se situasjonen an. I midten av april kontaktet jeg turoperatøren for å få råd. Han mente det beste var å kontakte forsikringsselskapet for å høre om depositumet ville bli dekt. Det var imidlertid umulig å få kontakt, men på nettet sto det at selskapet ville dekke utgifter i og med at bestillingen var gjort lenge før man visste om noen korona. Jeg avbestilte så turen ca 20. april og underrettet Fremtind. 7. sept. ble jeg oppringt av en hyggelig dame som kunne fortelle at depositumet ble dekt for meg og min kone. Resten måtte dekkes av forsikringen til hver enkelt deltager. Disse hadde ikke tegnet reiseforsikring grunnet koronautbruddet, så der står jeg med et betydelig tap.
Se over. Styr unna. Tok nærmere 1/2 år å behandle en svært enkel sak, etter flere purringer.
vanskelig å nåes via telefon. Sen saksbehandling. Manglende tilbakemeldinger. e-post ikke besvart.
Ingen ting å utsette på behandling fra kundebehandling
Kort behandlingstid. Ikke noe tull, helt smertefritt og enkelt å forholde seg til. Har alle forsikringer her.
Elendig kunde behandling,dårlig forsikrings oppgjør.får igjen mindre enn hva varen kostet for 5-6 år siden.lite effektiv saks behandlingstid
Første henvendelse var noe ubehagelig. Fikk inntrykk av at summen jeg oppga ikke ble trodd. Da selskapet fikk skriftlig dokumentasjon gikk oppgjøret knirkefritt. Alt i alt veldig fornøyd.