Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen ting å utsette på behandling fra kundebehandling
Kort behandlingstid. Ikke noe tull, helt smertefritt og enkelt å forholde seg til. Har alle forsikringer her.
Elendig kunde behandling,dårlig forsikrings oppgjør.får igjen mindre enn hva varen kostet for 5-6 år siden.lite effektiv saks behandlingstid
Første henvendelse var noe ubehagelig. Fikk inntrykk av at summen jeg oppga ikke ble trodd. Da selskapet fikk skriftlig dokumentasjon gikk oppgjøret knirkefritt. Alt i alt veldig fornøyd.
Blitt overkjørt av dere. Dere har tatt beslutning i fratrekk på utbetaling av forsikring på manglende grunnlag. Beslutning hos dere ble tatt 1 time etter at jeg hadde varslet at jeg ville klage på enkelte priser på ting. En time etter at jeg hadde sakt dette kom det Mail om at dere hadde bestemt dere om å trekke 10% av summen for grov uaktsomhet. Dere skulle vente på politietterforskning men gjorde ikke det. Ennu jeg har skrevet at jeg hadde ligget i narkose og gikk på smertestillende medisiner. I tillegg har jeg stor misnøye til takstmann som måtte være der da vi gikk gjennom klærne. Han hadde slik hastverk at dette var en stor vits. Det han tok seg tid til var å gå gjennom min kones undertøy, og da ble jeg forbannet og sa i fra. Trudde dere var mere profesjonell. Jeg har sittet i fire år som fagforbundsleder i industri energi klubben ess og snakket varmt å godt om denne forsikringen, men jeg har virkelig fått sett medaljens bakside. Dette må jo få etterspill Mvh Bjørn B.
God service når man kommer gjennom på telefon. nei, jeg syns dere egentlig lurer meg til å gå videre, fra jeg først sa ja!!
Gikk ein mnd fra eg meldte til eg fikk svar:( Synes dette er for dårlig.