Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Første forsikringssak, og alt har gikk på skinner fra start til mål!9
Fornøyd med kundebehandling og ikke noe om og men når det gjelder å bruke forsikringen.
Ingen tilbakemeldinger på skade og feil i oppgjøret som også var veldig sent !
Fornøyd kunde her, fordi de har god og raskt service kan anbefales.
Jeg fikk min nye telefon ødelakt, jeg valgte å bruke reiseforsikringen mem dem dekker ikke skader på telefon kun tyveri, men krever at jeg har deksel og beskyttelse. Ikke funnet regelen at det kun dekkes tyveri enda. 12 dager uten telefon, kundeservice la på når jeg klaget på lang ventetid. Fikk ikke nytt deksel selv om det ble totalskadet i ulykken. Helt forferdelig firma
Rask kundebehandling. Enkelt over nettet. Rimelig tid for å få reparert/byttet det skadede produktet
Knuste mine briller på en tur og sendte dette inn via reiseforsikring da denne skulle dekke dette (trodde jeg).. Men den gang ei!! EKSTREM tungvint system og behandling av skade på reiseforsikring. Krever at jeg som kunde skal kjøre i 4t for å få taksert skaden på brillene der glasset er knust og innfatning ødelagt (jeg skled på snø og slo ansiktet i bakken, derav skadene) + alt av kjøpskvitteringer etc som de skal ha. Første gang jeg bruker reiseforsikringen som jeg har betalt for i x-antall år i tillegg til at jeg har den beste/dyreste reiseforsikringen - så blir dette utfallet. Burde vært nok med bilde dokumentasjon, alder på ting som ble skadet og kjøpspris!! Hvem beholder ALT av kvitteringer i dag!! Dette er bare UHØRT rett å slett