Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ubrukelig kundebehandler som ikke kan norsk, frekk og la på midt i samtalen.
Har hatt bare gode erfaringer. Kan anbefales på det varmeste.
Veldig god upplevelse,god service,effektiv.Kan rekomendera !!!
Med katt med utslett sår, var det fint med gratis konsultasjon med dyrlege på nett. Diagnose stilt bia bilder, video og katt kurert.
Får bestandig god hjelp de gangene jeg har trengt det, både med reiseforsikring og bilforsikring
Rask saksbehandling, hyggelig telefonsamtale og erstatningsbeløpet raskt inne på konto. Anbefaler absolutt selskapet!
Etter at jeg hadde betalt innboforsikringen min for et helt år frem i tid tok jeg kontakt med dem og fortalte at det nå bor 2 personer i boligen og ikke en person som da jeg betalte regningen. Jeg spurte spesifikt om det hadde noe å si, og da fikk jeg til svar om at de har oppdatert antall personer i boligen og at de kunne oppgradere mine andre forsikringer til X pris.. Dagen etter fikk jeg en faktura på over 220kr, og da jeg kontaktet kundeservice om hvorfor jeg ikke ble informert om prisøkningen (da jeg spurte om det hadde noe å si) fikk jeg et frekt svar om at de hadde gjort endingen jeg ba om og at det bare var a bla opp. Jeg byttet forsikringsselskap til Storebrand samme dag for 500kr mindre/år. Det er ikke pengene, det er prinsippet.