Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De viste forståelse for at jeg hadde gjort ting i feil rekkefølge og hjalp meg allikevel.
Relativ rask behandling av skadesaken og skaden var utbedret på en uke
Problemfritt. Fremtind tok saken så jeg har ingen grunn til misnøye.
Rask saksbehandling, meget bra oppretting av skade, hyggelig og service på opprettingsverkstedet
Saken gikk overraskende i min disfavør, men det kan dere lett «rette opp i» !!!
Jeg synes at Fremtind er et selskap som yter god service og takker for det.
Vi ble syk på utenlandsferie og var i dialog med SOS International, via Fremtind, og det var ingen god opplevelse når man er syk. Vi måtte hele tiden etterlyse tilbakemeldinger, selvom de lovte å kontakte oss så fort de hadde mer informasjon. De tok også snarveier og ga oss feil informasjon. Hadde det ikke vært for at vi ikke ga oss på å få avklart ordentlig så hadde vi ikke fått tilbudet som forsikringen garanterer i sine vilkår. Og dette måtte vi gjøre mens hele familien hadde omgangssyke. Vi fikk tak i vår saksbehandler i Fremtind etter røddagene i påsken var over og VIPPS så fikk vi den hjelpen og lovnadene vi trengte. Så derfor er det en score midt på treet. Det er SOS International vi er misfornøyd med.