Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fordi verkstedet ikke gjorde som jeg forventet.og jeg ga beskjed til forsikring at jeg var ikke fornøyd. Og forsikring sa at jeg må snakke med verkstedet. Bilen ble delvis reparert, dekk som hadde en stor ripe ble akkurat de samme. Og på verkstedet de sa til meg . At det var ikke farlig. Skulle ikke min ny bil bli fin?? Er ikke 100% fornøyd dessverre. Hvem og hvor klager jeg da hvis ingen av disse folk gjør ikke sin jobb man forvente?
Mistet en airpods på veien og fant den etter at den var overkjørt. Sendte inn krav om erstatning og fikk svar (positivt) neste dag 👍 Må være raskest mulig saksbehandling 🎉
Fremtind er lett å få kontakt med. Nettsidene deres er enkle og det er lett å finne frem. Har nå hatt en sak der jeg betalte selv, og fikk rilbake fra Fremtind. Det tok 2 dager. Har også hatt en sak der det var direkteoppgjør, gikk også lekende lett.
rask og god behandling, følte meg godt mottatt ved kontakt
Etter at jeg gjorde meg kjent med fordeler man har som Lo-medlem, og hvor oversiktlig og enkelt det er å melde skade, så har ting blitt lettere.
Kommunikasjonen fra fremtid kunne vært litt bedre. Ellers veldig fornøyd, spesielt fornøyd med firmaet som ble leiet inn. Utrolig gode og kjekke håndtverkere. Jeg kommer til å bruke dette firmaet privat til neste ting med eiendommen som må gjøres!
Har alltid fått hjelp og opplysninger ved behov. Spesielt på bilforsikring. Har hatt noen uhell. Blitt påkjørt og ellers litt andre skader hvor jeg fikk råd om hjelp.