Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ekstremt lang saksbehandlingstid. Krever å få tilsendt samme papirer på Mail som de allerede har fått digitalt. Bra pris dog, men svært irriterende. Særlig da de tok utgangspunkt i den nye platetoppen på erstatning som var kjøpt på tilbud og ikke den opprinnelige. Dette knyttet til innbo. Gode erfaringer på bil toppkasko i erstatning, men lang saksbehandlingstid. Er totalkunde.
Har bare gode erfaringer med Fremtind. Føler att jeg blir tatt på alvor og ikke mistenkelig gjort
Det føles som vi har kommet i kontakt med XXL eller ELKJØP når uhellet var ute. Trist å legge merke til at skadebehandlere hos Fremtind ikke forstår å lese fra betingelser som skal gjelde! Og er mer opptatt av å selge gavekort (og sko seg selv) enn å hjelpe kunden. Hvilket faktisk er produktet som forsikringsselskap faktisk selger/skal selge!
Konkrete spørsmål mtp ønske om ytterligere opplysninger ut over det som var opplyst på min innsendte skademelding. Rask saksbehandling.
Utrolig rask og enkel saksbehandling. Det gikk veldig rask fra skademelding til utbetaling.
Fra jeg sendte mld om skade til skaden ble reparert gikk det kun en uke
Bra forsikringsselskap med gode grensesnitt for innmelding av skade/ endring av forsikring. Vært kunde i mange år!