Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skaden ble raskt vurdert og reparert. Det var nok å melde skaden digitalt uten noe mer dialog.
Rask og effektiv saksbehandling. Kan gjerne fortelle meg litt tydeligere hva som må gjøres av meg, og hva som skjer videre etter innmeldt skademelding.
Fikk problemer med en tann, ringte SOSintetnatonal. Oppga hva det gjalt og måtte svare på obligatoriske spørsmål, før jeg fikk beskjed om å ta kontakt med tannlege betale selv og sende kvittering, alt om kjøp reise datoer så kunne jeg få refundert beløpet hvis alt stemte. Har nå fått beskjed at beløpet blir overført.
Vi fikk rask og god hjelp da katten vår trengte det.
Gikk veldig greit å melde skade. Fikk god hjelp når jeg tok kontakt angående skade på bil.
Fikk god info, og superrask og strålende oppfølging / behandling.
Tilnærmet umulig å oppnå kontakt når det kommer til oppgjør og tilbakebetaling ved forsikringssak.