Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt og greit oppgjør. Det var en forsikrings agent som tok seg av saken og sendte den inn. At jeg fikk penger på konto rask i stedet for å leiebil hviste jeg ikke var mulig. Dette gikk overraskende fort. Meget fornøyd.
Fikk erstatning utbetalt 2,5 time etter at skademelding ble levert.
God erfaring. Har ikke noe å si om Fremtind. Flinke til å ordne opp i reise forsikring hvis en har vært utsatt for sykdom
Dere behandler ikke ektefeller som likeverdige forsikringstakere som kan ha egne forsikringssaker, noe som skaper store praktiske problemer.
Fikk ikke dekket briller/solbriller som ble tatt av en brottsjø når jeg badet. Dårlig/ingen forklaring ihht vilkårene fra saksbehandler
Min erfaring med Fremtind er et selskap som har spesialisert seg på å fortelle deg på en hyggelig måte at du ikke har krav på erstatning. De saumfarer de små bokstavene i forsikringsavtalen og tolker dem på sin egen måte, uavhengig om jeg har topp dekning gjennom LO og vært kunde i en årrekke. Jeg har hatt tre saker siden 2019 og blitt møtt med samme arrogante standardsvar på alle tre: «dessverre ingen rett til erstatning». I 2019 tok jeg opp kampen og argumenterte meg frem til full dekning av skaden. Jeg fikk medhold i at Fremtind hadde tolket de små bokstavene feil. Jeg står nå i en siste tidkrevende «feide» med Fremtind før jeg bytter selskap. Jeg innrømmer også gladelig at jeg har vært ekstremt naiv som ikke byttet selskap i 2019 når jeg så hvordan de opererte i erstatningssaker allerede den gangen. Mitt råd til andre er å tenke dere godt om før dere bruker Fremtind.
Meget god forklaring om prosedyrer og rask tilbakemelding