Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi fikk god service og tilbakemelding på skadeoppfølgingen.
Arrogant kundeoppfølging og liten vilje til å lytte. I romjulen og nyttår var det flere stormer som ødela drivhuset. Fikk bare avslag pga at den dagen vi oppdaget ødeleggelsen var det ikke over 20,8 m/s vind. Selv om det var sterk storm i dagene før.
Mine forsikringsforhold er basert på en samlet vurdering da bank er smn1 og da er det naturlig å benytte Fremtind på forsikring. Alt samlet på ett sted samt fin opplysningside ang.forsikringene, kostnader og forklaring ang.dekningsforhold. Pris er da ikke første pri. vedr. valg av selskap.
Kjempe fornøyde, god saksbehandling , kjappe med å svara
Har bare hatt bra opplevelser med Fremtind forsikring. Enkelt og lettvint og god hjelp
Enkel å melde skade,kort saksbehandling og god service
Alltid rask behandling, kort ventetid på telefon og hyggelige saksbehandlere.