Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mine erfaringer: Det loves dekning fra døra på reiseforsikring, men når jeg først ble syk på reise gjaldt dette ikke likevel.Svært skuffet. Kundeservice svært bra og hyggelig. Bilforsikring og innbo er svært bra.
I denne saken var saksbehandler meget profesjonel og meget hyggelig
ikkje fornøyd med mobilforsikringen,og forventet ingen egenandel på den.eg er jo medlem i fagforbundet
Alt er bra men de burde ta hensyn at vi over 70år kunne vært syk hvor som helst og når som helst. Hvis en sender alt forklaring med skriftlig beviser....trverdighet er????
Tiden det tok for oppgjøret ble avgjort kunne avtales med den skyldiges forsikringssellskap uten jeg skulle ha utlegg.
Jeg har vært uheldig på ulike måter siste året og vi har måttet bruke ulike forsikringer. Jeg får raskt svar på mail. Beskjed om hva jeg må gjøre. Og de har behandlet alle sakene raskt.
Er usikker på om rett forsikring ble brukt , slik det ble nå er jeg usikker