Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Den forsikkeringen bry ikke seg om kundene, man bare får avslag. Jeg sjeldne eller nesten aldri søkte erstatning i disse flere årene med Fremtidens reise forsikkeringen. Den siste er noe speseill med mitt liv og noen skade er konsekvensen. Jeg søkte og fikk avslag umidlerbart.
Fikk ikke hjelp eller forståelse i saksen og manglende kompetanse hos saksbehandler.
Alle forsikringsselskaper er gode når man ikke trenger dem, men kan bli vrange når de trengs. Uansett har Framtind vært gode. Vært kunde siden 1985.
Positiv med svar innen kort tid på den aktuelle saken. Til nå kun positive svar, noe som gjør det lettere å ivareta dyrets helse, noe som er svært viktig for oss.
Rask behandlingstid.Men litt lite på refundering i penger, kontra handel i butikk.
Verste forsikringsselskap jeg noen gang har vært ute for. Lang svartid på mail og telefon. Dårlig erstatningsoppgjør.
Rask og god behandling av kundebehandler. I forbindelse med bilskade og behandling av syk hund.