Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare gode erfaringer med Fremtind. God kundeservice, forståelige vilkår, og meget effektiv og god saksbehandling når uhellet er ute.
Helt elendig oppfølging fra kunderådgiver og prosjektleder fra leverandør. Har fortsatt ikke fått snakket med kunderådgiver etter 6 mnd. Har ringt utallige ganger og sendt mail om å ta kontakt. Samarbeidet mellom Fremtind og Recover som har oppdraget har også vært noe av det værste jeg har opplevd i kundesammenheng.
Vi har hatt en sak som har omhandlet skadedyr i huset. Det har tatt 11 mnd. fra innrapportert sak til rommene er ferdig utryddet og klart for oppbygning. Da tilbyr Fremtind kun kontantoppgjør og overlater ansvaret til oss for å bygge det opp igjen. Dårlig oppgjør og elendig kundeservice underveis. Terningkast 1.
Utrolig rask saksbehandling og tilbakemelding, veldig fornøyd!
Jeg har mange forsikringer i Fremtind og er godt fornøyd med den behandlingen jeg får.
Etter mange år som kunde så har jeg bare gode skussmål å gi Fremtind.
Det tok en liten uke før jeg hørte fra dere.Det er også litt vanskelig å finne fram til saken på hjemmesiden.