Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig frekke kundebehandlere! ingen oppfølging underveies. Det ble sendt flere e-poster uten å få svar. Når du ringer får du ikke noe informasjon om status i saken. Saken min er blitt behandlet i snart tre måneder istedenfor 1-2 uker som Fremtind lover. Det verste forsikringsselskapet jeg har hatt.
Ryddig saksbehandling. Totalt så er oss meget godt fornøyd med selskapet.
Fikk raskt svar, og vi er fornøyd med erstatningen
Tok raskt tak i innmeldte skade. Ble raskt kontaktet av selskap og takstmann
Saken ble behandlet fort og oppgjøret stod på konto etter to virkedager.
Jeg har ingen ting å utsette på oppgjør fra forsikringene til LO favør. Enkelt, ryddig og raske oppgjør. :-)
Fremtid en veldig nettbasert. Jeg liker å handle på nett og liker automatiserte løsninger. det er god service med gode nettløsninger. Men når man trenger det, er det umulig å få kontakt. saksbehandler gir 0 oppfølgning. Jeg har aldri opplevd lignende i mitt liv og bytter i dag selskap