Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tar for lang tid å behandle skadesaker. Da en er utsatt for en skade, vil hjelpen komme forsent
Ingen forståelse for at jeg ikke kunne reise hjem fra utlandet, etter komplisert armbrudd. Reiste alene og bodde hos venner. Klarte ikke å reise som planlagt, 3 dager etter operasjon. SOS-lege, skulle ha meg hjem, men jeg klarte ikke. Hvordan kan en lege bestemme hvordan jeg har det, kun med en tlf.samtale? Burde vært på video. De får sikkert betalt for alle saker der de slipper å betale ut noe ekstra. Saken ble avsluttet etter tre dager, og alt jeg fikk dekket var en apotekregning. De brukte lang tid på å svare meg tilbake på mail. Måtte selv betale ny returbillett og alle andre kostnader. En reiseforsikring skal hjelpe deg, ikke motarbeide deg. Vil sende en ny klage, og deretter til Forbrukerrådet.
Jeg er veldig fornøyd dere har vært kjempe service flinke
3 saksbehandlere, 3 ulike svar, 3 ulike beregninger av oppgjørssum, ifm verditakst og skadetakst på bil.
Ingen hjelp å få når tv ble skadet under flyttetransport
Bra priset forsikring, men dårlig oppfølgning ved skade.
Rask saksbehandling og behjelpelig med spørsmål knyttet til min sak.