Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kommunikasjon og forståelse av et skadeomfang, bør fra vår side være bedre. Her virket det som om saksbehandler rotet det til. Her bør det være mer konkret i opplysninger, om hva saken dreier seg om. En har følelsen av å sitte igjen med svarte-per, og tunga ut vinduet.
God respons ved skaden, hyggelig telefonsamtale med saksbehandler. Rask behandling
Vi har opplevd brann, knust MacBook og ødelagt nettbrett. Fremtind Forsikring har aldri nølt med å hjelpe oss når uhellet har vært ute. Enormt god oppfølging etter brannen, både psykisk og fysisk. Vil sterkt anbefale Fremtind. En flott og rast kundeservice. Helt upåklagelig.
Avslag uten undersøkelse av bilen. Slett jobb av verksted, men ei heller ingen oppfølging av forsikringsselskapet. Hadde topp forsikring.
Ryddig oppgjør etter påkjørsel av rådyr. Raskt og effektivt uten egenandel og tap av bonus. Generelt fornøyd
Har innbo hos dere. Dekker det meste ved uhell. Helt til det er intergrert i mitt tilfelle kjøkken. Da er det brått en del av bygning. Fikset nytt kjøkken. Kjøpte oppvaskmaskin og installerte denne. Hadde et uhell med den, men da er denne ut fra svar jeg fikk en del av ‘bygning’. Henvises da til husforsikring. Er vi da mest tjent med å ha frittstående ‘hvitevarer’ ? Spørsmål lenger ned på siden vi er på om å bytte selskap. Vurderer ikke pr nå å bytte. Vært i Fellesforbundet fra 1989, mulig før.
Måtte sende inn klage for oppgjør av forsikring. Dårlig utbetaling av skadeoppgjør.