Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min erfaring er at de stoler på kundene, rask behandling/tilbakemelding!
Fra skaden ble meldt inn og til skaden var utbedret gikk det på bare noen dager. Veldig fornøyd med, at alt gikk smertefritt fra saken ble startet.
Dette opplever jeg som pågående og uønsket. Jeg sa det jeg ville ovenfor.
Jeg meldte inn tyveriet av en godt låst elsparkesykkel. Fikk raskt en mail om at det tok 3 dager før selskapet tar kontakt. Men to purringer etter nesten 14 dager tok jeg selv kontakt via telefon. Der fikk jeg beskjed om at de ikke dekker en godt låst elsparkesykkel.
Enkel måte å rapportere skade på. Meget rask saksbehandling!
Å ordne saken er lett og rask og deres it systemet fungerer bra
Fremtind informerte om at motpart hadde all skyld. Fikk grei info om å kontakte godkjent verksted og avtale takst og tid for teparasjon.