Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette opplever jeg som pågående og uønsket. Jeg sa det jeg ville ovenfor.
Jeg meldte inn tyveriet av en godt låst elsparkesykkel. Fikk raskt en mail om at det tok 3 dager før selskapet tar kontakt. Men to purringer etter nesten 14 dager tok jeg selv kontakt via telefon. Der fikk jeg beskjed om at de ikke dekker en godt låst elsparkesykkel.
Enkel måte å rapportere skade på. Meget rask saksbehandling!
Å ordne saken er lett og rask og deres it systemet fungerer bra
Fremtind informerte om at motpart hadde all skyld. Fikk grei info om å kontakte godkjent verksted og avtale takst og tid for teparasjon.
Trodde det å ha superkasko forsikring skaffet meg trygget.
Ble møtt av ei veldig hyggelig og imøtekommende saksbehandler. Hun har vært hjelpsom, og svart raskt på mail.