Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke tilstrekkelig veihjelp. Ikke dekt transport fra verksted hjem da leiebil ikke var tilgjengelig. Ikke godt samarbeid med bilutleie firma Hertz. uprofesjonelle ansatte som fraskriver seg ansvar leverer et dårligere produkt en det de hevder de gir.
Tilgjengelighet, svarer ut det jeg måtte lure på . Rask og effektiv med serviceinnstilling på topp😊
ansatte som man kan diskutere med, og selv om man ikke alltid er fornøyd med svaret, så for man en grei forklaring på hvorfor. Har generelt hvert fornøyd med dekninger på mine saker.
Det var ingen skade på min bil men den andre var det mye skade veldig greit å bare ta et bilde av skade meldingen å sende på telefon fikk god hjelp på lelefon
Rask og god kundebehandling. Følte jeg ble lyttet til.
Det lønner seg ikke å melde små skader, man får ingenting i erstatnig.
God informasjon og veldig bra hjelp på de områder vi trengte hjelp