Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig på dyreforsikring. God på resterende forsikringer. Man føler seg lurt av forsikringen og veterinær etter behover for en operasjon på hund dukket opp.
Dårlig erfaring med takstmenn og manglende oppfølging og vanskelig/nesten umulig å få kontakt med saksbehandler. Etterhvert og etter lang tid har saken løst seg, og da har det gått veldig raskt og smertefritt
Kommer ikke til å bruke de mer. Byttet forsikring med ei gang.ble ikke trodd på i saken min. Og følte at de trodde jeg bare ville bruke min forskning.
Barnevognen ble dessverre skadet under reise med fly. Dessverre ble det oppdaget for sent og da vil ikke Norwegian dekke bulken som er påført. Jeg tenkte at det burde ikke være noe problem å få det på forsikringen, men NEI det gjør vi altså ikke. Svært misfornøyd, og utrolig vanskelig å komme i kontakt med kundeservice via tlf. Ikke særlig imponert!
Har vært kjempefornøyd. Har alltid fått god oppfølging. 10 av 10.
Fikk veldig god hjelp av en både proff, medmenneskelig og tålmodig kundebehandler, da jeg måtte endre flyavgang pga sykdom.
Overhode ingen vilje til å hjelpe kunden ved skade. Måtte ordne alt selv uten noen form for hjelp fra selskapet.