Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som Saga kunde i DNB, så svarer ikke forhåpningene somkunde i det hele tatt med behandlingen fra Fremtind, forferdelig vanskelig å komme i kontakt med kundebehandlere, å (standard) avtalene dekker svært lite når man leser seg opp på de, eller finner ut når skaden har skjedd. Så takk for ingen ting, å jeg flytter til annet selskap
Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med behandlingen av saken min. Effektiv og hyggelig kommunikasjon. Fikk raskt beskjed da noe manglet i skjemaet. Alt var ferdig i løpet av en uke.
Rask og oversiktlig behandling av saken. Det gikk mer eller mindre av seg selv hele prosessen. Opplevelsen var alt i alt en fornøyelse.
Skade etter Lyn og regnvær.Kloakk i kjeller. Satt godt over 1 time for komme gjennom på tlf ( måtte gi opp) Litt sånn ovenfra og ned holdning fra saksbehandler. Følte oss som kjeltringer. Første og siste gang vi bruker den forsikringen. Bytter til noe bedre. Vi hadde heldigvis husforsikringen et annet sted (KLP) Der var de hyggelig og imøtekommende,
Vi hadde ødelagt kjøtt i fryseren da sikringen var gått da vi var på ferie . Hadde ikke trodd at det var så enkelt og greit etter å kontaktet saksbehandler . Har hørt at at det kan være omfattende med et skjemavelde mm. så gruet meg egentlig litt til å ringe . Positivt overrasket - effektiv og god saksbehandling !
Utrolig treg saksbehandling, flere saksbehandlere med ulike krav til dokumentasjon etc og en ekkel følelse av mistenkeliggjøring - uverdig, rett og slett.
Forsikrings sakene mine er blitt behandlet raskt. Fått god hjelp både via mail og telefon til saksbehandler, på hvordan dokumentasjon sendes inn. Og hva forskningen dekker. Jeg er veldig fornøyd med Fremtind! Anbefales fra min side 😉