Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har så langt i år meldt inn 3 små skadesaker som gjelder barn og skade på innbo. Fått avslag hver gang pågrunn av at de finner en eller annen grunn til at dette ikke dekkes av innbo eller reiseforsikring... Har alltid vært fornøyd med god service og skadedekning hos Sparebank1, men nå har det snudd helt totalt. Blir å bytte selskap.
Elendig oppfølging av skadesak. Har akkurat hatt en vannskade i ny enebolig i familien. saksbehandler svarer ikke på e-poster fra skadelidende. Da utbedringer ble dyrere enn takstmann hadde forutsett ba Fremtinds saksbehandler kunde om å legge ut for resterende utbedring inntil ny takst forelå. Latterlig..
I begynnelsen av november forårsaket en elektriker vannskade i vårt nye hus. Vedkommende la seg langflat og jeg opprettet umiddelbart skadesak hos Fremtind. På dette tidspunktet var det basseng i teknisk rom og vannet piplet opp i parketten på naborommet. Elektriker opprettet skadesak hos eget forsikringsselskap og ønsket å få saken ut av verden så raskt som mulig. Man skulle tro at dette var plankekjøring. Etter gjentatte henvendelser fikk jeg Fremtind til å sende takstmann tre dager senere og han konstaterer at vegger må rives og gulv må byttes. Eksperter jeg har vært i kontakt med sier at tørking bør igangsettes umiddelbart og senest dagen etter skade oppstod. Nå har det gått en måned og ingenting er gjort. Jeg har purret et utall ganger og fått gjentatte lovnader om at ting skal taes tak i, men ingenting skjer. Så når Fremtind ikke klarer å få ut fingeren på de enkleste regressaker der de selv ikke må ut med en krone, hvordan blir det da i saker de må dekke selv? Ikke bedre kan jeg tenke meg. Så med bakgrunn i dette fraråder jeg enhver å velge Fremtind forsikring. De stiller ikke opp når behovet melder seg.
Overskriften sier vel det meste. Med all den dårlige omtalen er vi helt klart mange som opplever dette selskapet som useriøse. Da vi ikke enda har et bad i orden etter nesten et år og det spøker for å rekke det til jul. Blir tilbakemeldingene lest, vurdert og tatt til følge? Vil noen hos Fremtind ta ansvar og gi oss et ferdig bad til jul? Nå har vi kun et dusjkabinett på vaskerom/ klesrom som vi bruker. Skal vi tørre å håpe på en positiv løsning?
Er kunde i Sparebank i mange år. Fikk oppringt av Fremtind og fikk spesiell tilbud på bilforsikring pga dette, fant ut senere at spesiell tilbud var høyere enn forsikring uten spesiell tilbud. Fikk etter det faktura på helt annet pris enn avtalt. Umulig å få kontakt med rådgiver. Kommer aldrig tilbake og anbefaler å ungå avtale med de.
Dette er tidenes Svindel. Ikke tro du får et rødt øre igjen av disse folka. Spiller ingen rolle hvor god dokumentasjon du sitter på, eneste de er ute etter er og ødelegge livene til andre og samtidig tjene seg rike! Forferdelig selskap bygget på ren mafia virksomhet Styr unna!!!
Det har gått nesten en måned siden jeg sendte inn søknad og hittil ingen svar. Tidligere i år har jeg også vært i kontakt med kundeservice på telefon og de var ikke behjelpelig og fikk avslag på telefon. Har prøvd å ta kontakt med Sparebank 1, men blir henvist tilbake til Fremtind. Lurer på hvor lenge må jeg vente å få et endelig svar??