Fremtind Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig lang behandlingstid og skuffende resultat 🙁 terningkast 1. Oppfattes som de har endre kriterier for saksbehandling enn andre selskaper
Ingen større utfordringer med Fremtind som forsikrings selskap.
Briller falt ned på flisgulv, glassene ble helt pulverisert. Jammen fikk jeg dekket halvparten av de nye brillene!!
Bra oppfølging av kundebehandler. Lang ventetid nå i corana tiden.
Fikk rask svar på min henvendelse og deretter gis beskrivelse på hvordan jeg skulle gå fram i min sak.
Grei Internett side for melding av skade. Gode tilbakemeldinger.
Brukte litt lang tid enn hva vi er vant til medå vurdere saken. Oppgjøret kom fort. Uvant med å bli tilbudt gavekort og med reduksjon i skadeoppjør ved kontant oppgjør.