Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Du kan ikke forvente positiv behandling av selskapet hvis du ikke gjør som de sier. Saksbehandlerne må høre på kundene, ikke bare følge regelverket.
Jeg har fått bruk for hjelp og har en posetiv opplevelse av å vere forsikret i fremtidig forsikring
Fikk ikke bagasjen min på en kjærestetur til Paris nylig. Ringe Fremtind og fikk hjelp med hva jeg hadde krav på på kort tid. Lagde sak på dette da vi kom hjem og dagen etter var pengene vi brukte og hadde krav på tilbake på konto. Utmerket!
Dere er hjelpsomme og hyggelige. Gir kontinuerlige tlbakemeldinger og raske er raske med overføringer 😊
Hjelpsom, imøtekommende, god hjelp til utfylling av skjema
Får svar om det er noko ein treng meir rett leiing om
Rask behandling på innmeldt skadesak, med klart og forståelig svar. Veldig enkelt å melde inn sak på nettside.