Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett tilgjengelig kundebehandler. Effektiv gjennomføring.
Hurtig svar, god hjelp og informasjon. Hyggelige saksbehandlere
Har hatt flere saker det siste halvåret. Det er tilfeldig. Fornøyd med første sak - da tok de tak og fikset. Så har det bare blitt vrient. Sirkel-argumentering og kverulering. Dessuten veldig vanskelig og tidkrevende krav om dokumentasjon. Betaler over 4000 per måned samlet for diverse hud og hjem forsikringer. 50.000 per år over 8 år som kunde i DnB/Fremtind oppleves som 400.000 kr bortkastet.
Det har vært god og lettvint dekning både på skade på hytte og bil, oppsettet er oversiktlig og det er enkelt å følge med på betingelser o.l
Anbefaler Fremtind, rask behandling og hyggelig servisminded personal
Ikke noe spesielt å si. Opplever ikke noe forskjell fra selskap til selskap av betydning
Føler meg sett og trodd. Har bare positive erfaringer med mine møter her.