Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ikke dekt fuktskader på ting i boden. «Skaden har skjedd over tid», men når man er på jobb i 6 uker i Brasil er det litt vanskelig å følge med…
Rask og effektivt. Det er i grunnen ikke så mye mer å si
Vi fikk rask og god hjelp av ei serviceinnstillt dame. Oppgjøret kom etter to dager, så det var vi veldig fornøyd med.
Rask avklaring. Misfornøyd med avslag. En annen sak om ødelagte briller var de kipe på erstatning.
Responsen fra Fremtind var veldig kjapp og positiv. Som kunde er det veldig godt å bli behandlet med tillit.
Alt gikk veldig enkelt fra å melde inn saken til ferdig behandling av saken. Enkelt å registrere skademeldingen, lett å laste opp dokumenter og veldig rask saksbehandling.
Vi har spart mange penger på å bytte til fremtid forsikring og når vi var uheldig at sykkelen ble stjålet ble saken raskt ordnet. Forsikringen var også hjelpsom så dekningen ble satt der det var best.