Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt skjedde i hht første avtale, og fortsatte til bilen var klar for henting og innlevering av leiebil
Har jo vært kunde hos dere i mange år og jeg er veldig fornøyd som kunde.
Synes det er «lureri» å måtte besvare på spm om man vil ha bolig selger forsikring eller ikke allerede før takstmann kommer. Svært dyr forsikring, og jeg er meget betenkt på om jeg ønsker dette. Man ble «tvunget» til å svare ja eller nei… her burde det vært en mulighet for « vet ikke»
God brukervennlighet, god informasjon og kundekontakt.
Dekker ikke noe om en i reisefølget blir utsatt for noe, ikke snakk om å dekke slik at man kan få hjulpet vedkommende. Da må man dekke alt selv. Bør ungås om man er glad i dem man reiser med.
Lett å finne frem i skjemaet og raskt svar på henvendelsen.
Veldig fornøyd , ingen bonustap selfølglig , bra leiebil og bra reparasjon