Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bilforsikringen har godt opp en god del etter ny bil, skulle gjerne satt prisen ned. Ellers godt fornøyd m kundebehandling
Har mastercard med reiserorsikring og dekning av egenandel ved leie av bil. Oppgjør gikk fort og uten problemer.
Alt for rigide regler for å imøtekomme erstatning.
Helt håpløs når det gjelder erstatninger. Følelsen av å bli lurt, er en tung følelse å bære. Min sønn som hadde liten økonomi fikk svært dårlig hjelp. Dere avslår konsekvent alle saker, og hjelper kun når advokat tar kontakt. Det har dessverre de fleste ikke råd til. Dere vinner, og bolikjøperen taper. Det er ingen vits å tegne forsikring. Hjelp får man dessverre ikke.
Utmerket og rask behandling. Ingen noe negativt og utsette.
Rask behandling og vennlig saksbehandler som forsto vår situasjon.
Fornøyd med Fremtind men ikke ned at jeg fikk avslag på dekke knust mobiltelefon.