Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt for rigide regler for å imøtekomme erstatning.
Helt håpløs når det gjelder erstatninger. Følelsen av å bli lurt, er en tung følelse å bære. Min sønn som hadde liten økonomi fikk svært dårlig hjelp. Dere avslår konsekvent alle saker, og hjelper kun når advokat tar kontakt. Det har dessverre de fleste ikke råd til. Dere vinner, og bolikjøperen taper. Det er ingen vits å tegne forsikring. Hjelp får man dessverre ikke.
Utmerket og rask behandling. Ingen noe negativt og utsette.
Rask behandling og vennlig saksbehandler som forsto vår situasjon.
Fornøyd med Fremtind men ikke ned at jeg fikk avslag på dekke knust mobiltelefon.
Valpen min ble bitt av huggorm, betaling ble gjort direkte til dyrehospitalet. Raskt og effektiv. Veldig fornøyd.
Fikk enkelt kontakt, selv om jeg ringte til feil avdeling ble jeg koplet videre og de ga meg god info om at jeg hadde en forsikring som dekket skaden