Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Over dobbelt så dyr som noen konkurenter for samme dekning. * Dobbelt så dyr * Dobbelt så treig å svare på saker * På telefonen sier di en ting men du får det stikt motsatte til svar på saker Generelt så er Fremtind i alle sine tusen ledd noe man bør unngå med mindre man har det så fint i livet ellers at man må gjøre noe for å ødelegge litt for seg selv
Opplever dårlig tilbakemelding og svart-hvit fortolkning over ting som de vedkjenner oppgjør omkring.
Kort tid i saks behandling og profesjonell mottakelse og tilbake melding i saken
Ble påkjørt på en parkeringsplass da bilen sto stille - frakt av bil og reparasjon samt oppgjøret gikk bra. Ønsket mer personlig oppfølging fra selskapet da jeg alltid måtte ta initiativ til å ringe inn, men veldig fornøyd med den digitale delen av skadeoppgjør og booking av leiebil gikk også fint.
Ok service. Litt kronglete for å få skaden godtatt. Måtte ha rørlegger til å bekrefte at det var vannlekasje- da kundebehandler ikke godtok at jeg sa det rant vann fra kjøkkentaket. Men når saked ble godtatt gikk det fort å få utbedret skaden.
Mener lekkasje av kjølevæske fra en varmepumpe 9 pr gammel må likestilles med vannlekkasje i hus og ikke skyld på at anlegget i huset er for gammelt. Det har ingen ting med varmepumpen å gjøre
God informasjon og service knyttet til skadesak og veldig rask saksbehandling.