Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig info fra saksbehandler i Norge ved kontakt med selskap. Når en er dårlig og feriedager blir ødelagt er det tungvint å skaffe til veie dokumentasjon, sykemelding og hente medisin på apotek.Hva er vits med en reiseforsikring som ikke dekker sykdom uten omfattende dokumentasjon fra spansk lege når en er på ferie.
Dere er helt unike.Jeg mistet min mann helt plutselig når vi var på gc.og for en hjelp vi fikk av dere.Kan ikke få fullrost dere nok.Tusen takk
Har hatt veldig god erfaring med Fremtind. God kundebehandling og tilbakemeldinger.
Det tok ni måneder fra innmeldt skade til reparasjon pga. gjentatte saksbehandlingsfeil. En skademelding (parkeringskader) med flere punkter ble delt opp og jeg måtte til slutt melde inn hvert punkt som egen skade. Til slutt måtte jeg vurdere hvilke skader som burde fikses (etter råd fra saksbehandler) da det ville bli kostbart.
Er så skuffet over dere... slett behandling av en god kunde hos der.. har ikke hatt samme behandler hos dere en gang... sender meg bare standard formuleringer... saken din er under behandling skriver dere... måtte ta kontakt med motpart.. (trygg) døm ryddet heldigvis opp.. Rett og slett misfornøyd med fremtid behandling av min sak..
Har den beste forsikringen, vi er begge medlem av Lo og har toppsikring på alt som er forsikret hos dere.😮💨
Veldig positivt , er meget fornøyd .Har ikke måttet vente lenge på behandling .