Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meldte inn skade 10.04.2024. Vannskade på ny enebolig. Fått EN tilbakemelding siden. Skrev direkte til rådgiveren og han er selvfølgelig på ferie. Så kunder skal vente i flere måneder, mens de har løpende kostnader og utfordringer? Hva er vits med forsikring når Fremtind ikke stiller opp når skaden først oppstår? Fraråder Fremtind sterkt!
Det fremstår Merklig at om man velger kontantoppgjør får man mindre utbetalt enn om man velger gavekort. Syns helle ikke løsningen med gavekort var enkel og forstå.
Veldig fornøyd og bra pris.veldig bra innbo og løsøre
Raskt og effektivt de 2 gangene vi har hatt bruk for forsikringer.
Fikk ikke den hjelpen enn trengte og når bagasjen/ kofferten ble ødelagt på reisa.. Forsikringselskapet bestemte seg raskt fof å avslå saken og ikke godta det og at jeg som kunde hadde heller ikke krav på hjelp enda det står i og at forsikringen hjelper/ skal dekke feks ødelagt koffert som i mitt tilfelle.. Vært fornøyd i tidligere tilfeller, men er faktisk sååå skuffet og ganske så irritert over de og lurer faktisk på hvorfor enn da skal betale forsiktig hver eneste mnd når ikke en får hjelp uansett og må ordne opp i saken selv på egenhånd.. Har sendt inn klage så får jeg se da, men retter de opp i saken så skal de få all kred, ros og gode kommenterer fra meg fordi det er det minste de kan gjøre syns jeg men forløbig så får de «slakt» og ikke så mange gode ord nei.. Dessverre..
Når vår familie måtte avlyse deler av sommerferien grunnet uforutsette omstendigheter var det veldig kjekt at Fremtind raskt ordnet opp slik at vi fikk refundert utleggene vi hadde hatt.
Kunne vært bedre erstatning men for vel greie meg med dette