Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra oppfølging på nett. Greit skadeoppgjør. Trenger ikke ringe.
God selskapet.Raskt reagerte på saken.Ingen misforståelser.Takk
Rask saksbehandling. Alle forsikringer på samme sted
Samtlige ganger jeg har hatt behov for å kontakte forsikringsselskapet, enten det gjelder fakturering, skademelding eller reforhandling, har det vært umulig å vite om man skal henvende seg til dnb eller fremtind. Nå sist skulle jeg sende en skademelding, og brukte 20 minutter på å lete meg frem til hvor og hvordan dette gjøres. Umulig for en vanlig forbruker å vite hva dnb sitt ansvarsområde er, og hva fremtind sitt ansvarsområde er når det gjelder forsikring. Rett og slett et godt eksempel på forferdelig UX. Dette gjør at både fremtind og dnb fremstår uprofesjonelle når det gjelder forsikring. Her er det et enormt forbedringspotensiale. Når det er sagt opplever jeg både dnb og fremtind som hjelpsomme og fornuftige når jeg endelig får tak i riktig person eller riktig skjema.
Man må ha 2 stk aktive innboforsikring får å "slippe" egenandel, altså dobbelforsikre boligen.
Ble påkjørt og ordnet skademelding som jeg sendte elektronisk og fikk raskt svar om leiebil og verksted som de annbefalte. Alt er blitt ordnet av Fremtind gjennom mail og sms.BRA